شرکت ایرانیان فن

ساخت وبلاگ

هواساز صنعتی چگونه کار می کند؟

هواساز صنعتی مانند تمام سیستم های تهویه مطبوع می باشد، این اصل برای هواساز صنعتی همانطور باقی می ماند که گرما از یک منطقه خارج می شود و هوای خشک سرد را جایگزین می کند و هوای گرم به طور معمول به جو خارج می شود ، هوای محیط بر روی خازن کشیده می شود که می تواند به عنوان رادیاتور بهترین توصیف شود ، همانطور که در وسایل نقلیه موتوری مشاهده می شود ، اما به جای آب در حال عبور از طریق سیستم ، هواساز صنعتی دارای یک گاز مبرد است.

در هواساز صنعتی ، سه مرحله اصلی دارد. اواپراتور حاوی مبرد زیر خنک کننده و ضربات هوا از طریق رگهای آن است تا هوای خشک خنک شده را وارد اتاق کند ، کندانسور حاوی گاز دمای بالا است که بار دیگر هوا از طریق رگها دمیده می شود و گرما را از آنجا عبور می دهد و گرما را جمع می کند. سپس به بیرون اخراج شد.

عملیات اساسی هواساز صنعتی

هواساز صنعتی می تواند یک ساختمان را خنک کند زیرا گرما را از هوای داخل خارج می کند و آن را به خارج منتقل می کند. مبرد شیمیایی موجود در هواساز صنعتی گرمای ناخواسته را جذب می کند و آن را از طریق سیستم لوله کشی به سیم پیچ خارجی پمپ می کند. فن هواساز صنعتی که در قسمت خارجی قرار دارد ، هوای خارج را از سیم پیچ گرم می کند و گرما را از مبرد به هوای بیرون منتقل می کند.

 بیشتر سیستم های تهویه مطبوع و هواساز صنعتی دارای پنج جزء مکانیکی هستند:

• یک کمپرسور

یک کندانسور

• کویل تبخیر کننده

• دمنده

• مبرد شیمیایی

هواساز صنعتی مرکزی با استفاده از سیستم تقسیم کار می کنند. یعنی هواساز صنعتی از یک قسمت "گرم" یا واحد کندانسور تشکیل شده اند - از جمله سیم پیچ کندانسور ، کمپرسور و فن - که در خارج از محل شما قرار دارد و یک طرف "سرد" که در داخل محل کار شما قرار دارد.

قسمت سرد هواساز صنعتی از یک شیر انبساط و یک کویل سرد تشکیل شده است و معمولاً بخشی از کوره شما یا نوعی از کنترل کننده هوا است. کوره هواساز صنعتی هوا را از طریق یک کویل تبخیر کننده هوا ، هوا را خنک می کند. سپس این هوای خنک با استفاده از یک سری مجاری هوایی در سرتاسر محل کار شما هدایت می شود.

کمپرسور (که توسط ترموستات کنترل می شود) "قلب" هواساز صنعتی است. کمپرسور هواساز صنعتی به عنوان پمپ عمل می کند و باعث می شود مبرد از طریق سیستم جریان یابد. کار آن ترسیم در مبرد با فشار کم ، درجه حرارت پایین و در حالت گازی است و با فشرده سازی این گاز ، فشار و دمای مبرد را بالا می برد. این گاز پر فشار سپس به سیم پیچ کندانسور جریان می یابد.

سیم پیچ کندانسور هواساز صنعتی یک سری لوله کشی با فن است که هوا را به خارج از سیم پیچ می کشد. از آنجا که مبرد از سیم پیچ کندانسور هواساز صنعتی عبور می کند و هوای خنک کننده خارج از آن از سیم پیچ عبور می کند ، هوا گرمای حاصل از مبرد را جذب می کند که باعث می شود مبرد از یک گاز به حالت مایع متراکم شود. مایع پر فشار سپس به شیر انبساط می رسد.

سیم پیچ اواپراتور یک سری لوله کشی است که به یک کوره یا هواساز وصل شده و هوای داخلی را در داخل هواساز صنعتی دمیده و باعث می شود که سیم پیچ گرما را از هوا جذب کند. سپس هوا خنک شده از طریق مجرای هوا در هواساز صنعتی به داخل تحویل داده می شود.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : هواساز صنعتی چگونه کار می کند؟,عملیات اساسی هواساز صنعتی, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 299 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت: 13:31

در این مطلب به توصیف فن فوروارد می پردازیم:

تفاوت بین فن فوروارد  و اصطلاح رو به جلو و فن سانتریفیوژ عقب در اندازه زاویه خروجی پره های فن متفاوت است. زاویه فن فوروارد بیشتر از 90 درجه به عنوان فن سانتریفیوژ رو به جلو شناخته می شود ، کمتر از 90 درجه به عنوان فن سانتریفیوژ عقب شناخته می شود ، برابر با 90 درجه به نام فن سانتریفیوژ شعاعی است. هنگامی که اندازه و سرعت فن فوروارد یکسان باشد ، زاویه خروج هر چه بیشتر باشد ، فشار تولید شده بیشتر می شود (معادله مشخص ذکر نشده است ، می توان از مثلث سرعت بدست آورد). بنابراین ، مزایای فن فوروارد و فن بکوارد در مقایسه با سر فشار کامل بیشتر است. اما سر مانور کج کردن به جلو برای اختصاص سر فشار کل نیز بزرگتر است ، سرعت جریان هوا بالا ، تبدیل به فشار استاتیک در هنگام از دست دادن بیشتر است ، بنابراین بازده به عقب به زیاد نیست.

وقتی اندازه ، سرعت و سرعت جریان سه نوع پروانه برگ یکسان باشد ، فشار فن فوروارد بیشتر است ، تیغه عقب کوچکترین و تیغه شعاعی در مرکز قرار دارد. هنگامی که سرعت جریان و سرعت چرخش سه نوع پروانه برگ یکسان باشد و فشار کامل نیز یکسان باشد ، بعد شعاعی پروانه تیغه فن فوروارد کوچکترین است.

فن فوروارد قابل بارگیری آسان است ، بار ضعیف است ، فن پروانه پره ای عقب به راحتی بارگیری نمی شود و پروانه پره ای شعاعی در مرکز آن قرار دارد. سر و صدای فن فوروارد کم است.

عملکرد فن فوروارد:

یک فن فوروارد از زمان حرکت هوا از طریق فن ، دو بار جهت حرکت هوا را تغییر می دهد (هوا به چرخ تبدیل می شود ، سپس دوباره به جهت مجرای / پلنوم تبدیل می شود). این نوع سیستم فن فوروارد به طور معمول دارای محفظه ای در اطراف چرخ است و گاهی اوقات به عنوان "دمنده" نیز گفته می شود. سیستم های فن فوروارد به گونه ای طراحی شده اند که فشارهای استاتیک کم تا متوسط ​​، تا چند اینچ داشته باشند  و با سیستم های مجرای بسیار کارآمد هستند. به همین دلیل است که فن فوروارد در تهیه بخش های فن برای سقف های کوچک و متوسط ​​، سیستم های تقسیم و برخی از هواگیرهای سفارشی کوچکتر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

فن فوروارد در بیشتر تجهیزات تجاری HVAC مسکونی و سبک استفاده می شوند. فن فوروارد برای کاربردهای استاتیک کم تا متوسط ​​هستند. فن فوروارد مناسب ترین بودجه و کم کارآمدترین طراحی تیغه هستند.

چگونه فن فوروارد را با کیفیت بالا خریداری کنیم؟

برای خرید این نوع فن ها کسب اطلاعات راجب آن ها و در کل انواع فن ها ضروری می باشد.شما می توانید اطلاعات مفید و جامع در مورد فن ها را کسب کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

شرکت ایرانیان فن با داشتن متخصصین در این زمینه می تواند شما را راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : فن فوروارد, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 302 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 15:08